專心拼圖ㄉ咩咩

2008112614:40

 

         專心拼圖ㄉ咩咩     

 

咩咩看到樓下二樓弟弟拿拼圖...也吵著要玩拼圖

搬家到現在...咩咩ㄉ拼圖還在箱子裡面.............

這次就讓咩咩拼個夠....因為阿...通通都混在一起......

把拼圖分類好以後......咩咩先選DORAㄉ拼圖來拼.........

咩咩真ㄉ很厲害....他拼ㄉ是100片ㄉ喔.................


 

從小班我就訓練他拼拼圖.........他ㄉ老師也建議我讓她拼...

因為可以訓練孩子ㄉ邏輯思考.....建議我先給咩咩拼3.40片就好..

我就跑去買...買不到3.40片ㄉ...我就直接買64片是DORAㄉ........

第一次拼就打死ㄌ....一次OK....也不用我協助.......算是利害ㄉ

 

 

咩咩拼完64片ㄉ好像覺得還不夠.....我就跑去買100片.....讓他拼個夠..

買來ㄉ第一次...我有協助咩咩拼.....但第二次以後...就不需要我ㄌ

現在阿咩咩ㄉ功力是100片拼圖........看來阿我需要再找多片一點ㄉ

 

 

咩咩他爹還說....乾脆買500片ㄉ給他去拼個夠.....

我當然不肯啦...因為咩咩若拼不起來...是我這個娘要拼ㄉㄟ

我又沒在""起笑"".......哈哈哈哈............